Natt galopp

/ Wildpearl
Förlåt så mycket för låg uppdatering. Det händer så mycket de sista sommarlovsdagarna nu, börjar skolan på måndag och är inte taggad alls. Känns som att sommarlovet gått alldeles för fort och att skolan kommer så snabbt inpå. Ska börja åttan nu till hösten, börja plugga franska och ekonomi & företagande.
 
Nu ska jag inte berätta om mitt irl liv, utan mer om vad jag gjort ikväll och vad som hänt på bloggen. Ni märker ju att den är W.I.P och jag jobbar verkligen med den, headern ska ändras och flikar med alla mina hästar osv. Och om jag inte blir nöjd med slutresultatet, har jag min gamla bloggdesign sparad för säkerhetsskull.
 
Ikväll loggade jag in och matade mina hästar, de fick ingen mat igår (hehe..) och mådde inte så bra idag, så jag matade dem och tog sedan ut Pärlan för en galopptur. Det var ett bra tag sedan jag red henne, så hon var väldigt stel. Imorgon blir det ställning och böjning i paddocken, ska rida lite dressyr med henne, hon har fått sitt sommarlov. ;_;
 
 
Bild från ikväll, ny jacka (!) Life Time jackan man fick, väldigt fin - ett minus med så lite i Rida förstås. Vad tycker ni om den? ^^
 
Idag började "rid säsongen" för mig irl också, red i grupp för första gången, haha. Men det gick faktiskt riktigt bra, vi började med en mjuk start efter sommarlovet, eftersom hästarna också haft sommarlov i 2 ½ vecka. All denna tid har de tillbringat på bete. Tänkte köra ngt liknande imorgon i paddocken. Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D