I'm back! c8

/ Smått & Gott
Nu är jag hemma från mina morföräldrar. Har haft det toppen och simmat varje dag, så himla skönt! Idag spenderades det mesta av dagen att sitta i bil (6 h bilresa), men hann simma i några timmar före vi åkte iväg hemåt.
Imorgon kommer jag fortsätta med bloggutmaningen, så kolla gärna in då! Sedan funderar jag även på att ändra om i bloggen, fixa den mera stilren och fräsch. Liksom mera klassisk än rosa, haha. Äh ni får se hur det blir om jag ändrar om. (: Under tiden ska jag bjuda på 3 bilder, som jag egentligen skulle skrivit ett helt inlägg om, men det får bli nu istället. Det är 3 stycken buggar. ;_;
 
 
Bugg 1. Barbaras frisyr..
 
 
Bugg 2. Felix syns inte.. Bild från då skattjakten ännu fanns.
 
 
Okejj, detta kanske man inte kan kalla bugg eftersom det antagligen kommer höra till ett huvudstory uppdrag. Alla har jag gjort ett inlägg om detta, så skriver inte något mer om det. Ett häftigt träd helt enkelt xD
 
Nu ska jag logga in och kolla in dagens onsdagsuppdatering! Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D