Klarare vatten får man leta efter!

/ Fritid
Asså idag när jag red omkring på sso lade jag märke till att jag ALDRIG under mitt spelande sett sånt klart vatten! Det får mig verkligen att tänka på Italien och Frankrike. Vi har varit till både Italien och Frankrike, så jag vet att vattnet kan vara sjukt klart och bokstavligt talat - turkost. 
 
Så var vattnet idag. Jag spelade sso på Mac denna gång, och det har jag bara gjort 1 gång förr så det kan ha något att göra med det. Vet ju inte hur ni kommer uppfatta dessa bilder, men; 
 
 
 
 
Det känns som att man är utomlands när man spelar, eller att det är sommarlov igen. Nu kommer jag lägga upp en bild som jag tog för 7 veckor sedan, när jag var i Frankrike. Det betyder att det är jag som tagit den och NI FÅR INTE TA DEN - det anmäls. ;_;
 
 
Såhär kunde vattnet se ut. Men nu ska jag sluta babbla om södern, då börjar man bara längta dit *-* Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D