Förlåt för dålig uppdatering.

/ IRL
Låt rubriken tala, haha. Jag har så himla mycket med skolan och läxor och fritidsysslor så jag hinner varken blogga eller logga in. Det är jätte sorgligt, om jag ska säga det själv - för hittills ser det ut som att mitt sso spelande bara var en "sommar grej". 
 
Jag vill hinna spela, jag vill hinna blogga, men tiden sviker. 5 läxor per dag, sånglektioner, vara med vänner, ridning och resor gör så att jag inte hinner. Ni får helt enkelt stå ut ett litet tag, är det okej? 
 
Är så ovan ännu, då det bara gått en vecka - men snart blir jag van med dessa rutiner igen och kan fortsätta spela som jag gjort förr och på hela sommarlovet. Har ju kämpat och ändrat om så mycket i bloggen nu också, och de timmarna vill jag ju inte gå miste om. 
 
 
Såhär ser alltså bloggen ut för tillfället. Ska ännu fixa min header och kanske några andra justeringar, annars är bloggen så gott som klar! :'D 
 
Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D