Jag & Reindear.

/
Idag då jag var klar med allting - igen, stötte jag på Barney. Vid silon stod världens sötaste och vackraste ren med brons färgad päls och renhorn av det starkaste material man någonsin skådat. 
Renen hade rymt från en farm den varit på innan och varit väldigt nära att bli påkörd av en bulldozer. Som tur hittade Barney honom i sista ögonblicket och tog med honom till silon.
 
Där stod han också då jag tittade förbi. Reindear, som han hette (kommer från engelska ordet Reindeer) hade ingen ägare för tllfället och det fanns ju ett stort tecken på att han inte ville tillbaks till farmen, så jag fick lov att rida honom ett tag.
Nu har min söta Reindear äntligen en ägare, och det blev jultomten! Han kan aldrig ha för lite renar, säger han. Så efter ett par dagar måste han lämnas till jultomten som ska börja med sina julförberedelser med honom inför den kommande julen nästa år.
Men en underbar kväll har jag haft med dig!
 
 
 
 
Kram på er, så hörs vi!

Xx
 
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D