Lite ändringar i bloggen.

/
Hej och god jul allihopa!
 

Som ni märker, så ser bloggen ganska stökig ut just nu. Jag har ändrat färger, bakgrund bytt tema och lite till. Mer fortsättning av det blir det i morgon om jag hinner. Det är mycket julstök just nu, så jag hinner tyvärr inte lägga mer tid på detta.
Jag gör dethär för på första servern är det mer personer som är färggranna. Inget brunt och svart här inte, om ni förstår vad jag menar. Så min tanke är bara att jag ska byta stil helt enkelt, till klara färger och mer rosa. Men jag ska ändå inte bli någon "Hippie".
 
Så, vad tycker ni såhär långt? Förlåt att hela bloggen ser så halvfärdig ut men ska fixa in en klarare och snyggare header, göra en ny presentation om mig + ny bild. Fixa kommentarsfältet, och eventuellt snö till bloggen.
Mer ska det bli i alla fall :D
 
God Jul på er! Hoppas ni får det ni önskat er ^^
 
Kram
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D