Mina nattliga funderingar. ☆

/
Ärre bara jag som tänker mest på natten?
 
Jag red ner till De Glömda Hedarna med Wildpearl (trots att hon är i level 15) för att fiska. Och på vägen tillbaks vid Östleden såg jag bron framför mig. Tänk hur ofta och hur mycket vi rider på den varje dag? Jag fullkomligt älskar att stå och titta på någonting, både i spelet och irl, och tänka: Där har jag varit.
 
 
Bron är en sådan central och behövande plats. Jag menar, ingen bro - inget Skördebygden. Det är ju den som gjorde att vi faktiskt slapp in. Det var den som vi alla jobbade med i en vecka för att få färdig. Det var den bron som detta spöke i Nilmers Högland dog på.
Hoppas jag inte avslöjade något för spelare som inte gjort det uppdraget ännu.
 
Jag gillar denna bro. Och denna plats. Man tänker inte på det. Och jag tänker absolut inte på de glömda hedarna. Alla vackra platser som man aldrig är på, går förlorade känns det som.
Jag måste verkligen lägga mer tid på att bara rida och verkligen spela Star Stable. Jag lägger mängder av tid på att levla hästen och uppdrag. Visst, jag hinner chatta lite med vänner i "vän" chatt - men aldrig träffa dem.
 
- Jag måste verkligen få ett slut på det.
Det skulle kunna bli ett nyårslöfte. Men har dock mer nyårslöften på G, så kommer ett inlägg om dem i morgon.
 
Vad har ni för nyårslöften?
 
Xx
 


Postat av: Haley Sunbear

Och det är därför jag inte hittar så bra i skördebygden. För att jag bara levlar och aldrig utforskar :p

Svar: Jaa precis. Det är mycket tid som bara går åt levlingen osv. Vi borde utforska SB tillsammans ju ♥
Madelyn Friendlee

2013-12-29 @ 11:30:28

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D