Onormal dag.

/
Aloha alla läsare!
 
Guess what? Idag har jag gjort alla sysslor , uppdrag, tävlingar och dagliga. Det tog kanske ett tag, men jag fick pengar i alla fall. Och det var nog mest det jag var ute efter.
 
Isabella var inte inne så mycket på dagen idag, så jag fick ströva omkring själv en stund. Vilket var trist. Då hon väl loggade in så blev det ju till att jag stalkade henne, som vanligt. Vi köpte min klubbjacka till The Swans, så nu har jag hela klubboutfiten.
Sedan drog vi till GÅD och hon gjorde mig totalt förvirrad (märk väl totalt). Jag sökte efter henne på kartan hur länge som helst och sedan visade det sig att hon inte ens var inne i gåd -.- Haha <3
 
Bilder från idag:
 
 
 
Tack för ännu en otroligt bra dag! Dock väldigt dåliga avslutningar på dagarna haha xd <3
 
xx
 
 
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D