~ The Swans ~

/
Hej allihopa
 
Nu vet jag tyvärr inte hur ni kommer ta detta, men jag har lämnat The Swans. Än sålänge vill jag inte berätta orsaken men bara gott om den klubben må jag säga ♥! Förlåt så sjukt mycket, alla tjejer. Hade inte varnat er eller något utan det blev ett snabbt beslut.
Nu är jag för tillfället klubblös, vi får se hur det blir med det. Inbjudningar får man ju ändå, men svarar än sålänge nej på allihopa.
 
 Snälla, inga hatkommentarer för detta, men det var mitt beslut. Dock vet jag ju inte hur det blir, men kommer tyvärr att svara nej på denna inbjudan. Klubben verkar givetvis bra och så, men tror att jag måste tänka lite innan jag går med i en klubb igen.
 
Tack för den underbara tiden som Svan. Den har varit fantastisk och minnesvärd
 
xx


Postat av: Calimbi

Hemskt trist att du inte kunde säga till innan du stack. Men vad som är konstigare är att du syns fortfarande som medlem i klubben.

Svar: Haha oj, kan ju hända att det är någon bugg eller nåt :/ Men åh, jaa. Fortsätt som vanligt med klubben, den är verkligen suverän <3
Madelyn Friendlee

2013-12-18 @ 23:51:35
http://calimbi.blogg.se/
Postat av: Christelle Riverwood

Kommer sakna dig men jag hoppas vi möts på ändå och säger hej till varandra :D <3

Svar: Jaa verkligen, åh kommer sakna dig med <3
Madelyn Friendlee

2013-12-19 @ 10:06:31
http://riverwood.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D