Trög bloggning ._.

/ Mina vänner ♥
Hello alla som läser detta!
Bloggningen har varit väldigt trög denna vecka. Mina kusiner har varit och farit IRL och skolarbete och bara hangin' out with Izza <3
Btw. Har fått GÅD! Börjar dock kännas ganska självklart nu med den tid som gått (nämn inte att jag låter som någon in the old schools).
 
Jag gillar GÅD. Allt är så mysigt med alla träd, ganska litet område, fiskebyn och gyllenbladet är ett mycket trevligt stall. Såklart så händer det ju mest i de andra delarna av Jorvik, men till ni som inte fått GÅD ännu - Ni har något att se framemot så kämpa med levlingen gott folk!
 
Och. Till er alla, det är så otroligt roligt att ha en nära vän som slipper dit. T.ex Isabella Waterstar för mig. <3 Så roligt då hon kan alla vägar i GÅD utantill och vet allt liksom ^^ (Bokstavligt ALLT)
Ikväll, har jag varit med Ichliebedissa i gåd, och imorgon... Får jag fiskeuppdrag! :/ Negativt med tanke på allt som ligger framför mig men kul att kunna fiska ihop med Issa ^^
 
 
Men ni alla kan hålla er lugna, Isabella har hittat mannen i hennes liv. Så söööt <3 Pax på första platsen vid bröllopet?
HAHHAH skämtade lovia! <3
 
xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D