GÅD snart ~ SÅ taggad!

/
Hello alla ^^
Oh, inte många dagar kvar nu asså. Håller på med "Ridhuset är täckt av skit och klotter" - uppdraget, så INTE mycket kvar! Haha, jag kan inte vänta.
Jag har varit i GÅD förr, på min kompis sida på första servern så jag känner till det, alla vargar, Pi's stuga, Jaspers pumpafarm, fiskebyn, Gyllenbladet.. Men så taggad ändå! Jag menar, jag har ju inte varit där på min sida och upptäckt allt. Om ni förstår hur jag menar? :)
 
En allmän fråga, som inte hör till GÅD, men vill bara fråga den: Har ni gjort önskelistor till SS än?
För jag är verkligen helt inne i det. Satt uppe till omkring ett i natt och bara göra önskelistor. Finns så sjukt mycket som jag skulle behöva, och tänkt köpa länge. Men det blir aldrig av om jag inte tar saken i egna händer 8)
 
Ha det gött i alla fall! Vi ses snart <3
xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D