Glad Lilla Jul!

/
Hej och Glad Lilla jul!
 
Lilla Jul, kanske ni tänker? Det är inte många som firar det, så du är inte ensam om att undra det ^^ Jag och min familj firar lilla jul varje år. Det går ut på att man får kanske 3-5 julklappar, man kastar kort, dricker glögg, tänder ljus och mycket mer som har med julen att göra.
Det är riktigt mysigt faktiskt. Nu med tanke på att det är Lilla Jul så kommer jag inte kunna vara inne mycket idag. Kanske hinner levla och shoppa lite, men inte mycket mer än det.
 
Det kommer ingen bild i detta inlägg, men jobbar på en ny header som är mer "julig" om man säger så. I morgon blir det nog mer aktivitet på Star Stable, så om ni vill mig något och jag inte är inne kan ni ju vänta tills i morgon :)
Idag är det dessutom insläpp för nya svanar, undrar vem som kommer med? Klubben är nämligen full nu så vi börjar köra på "först till kvarn" metoden innan det blir kö.
 
Det var allt jag skulle säga. Återigen, Glad lilla jul även om ni inte firar det! Vi ses i morgon åtminstone! <3
 
xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D