Ångest

/ Fritid
Det går sjukt dåligt i spelet för tillfället. Hästarna får ingen mat, ingen levlas, inga sprickor eller något ryktes samling blir gjord. Och det jag skäms mest över är att jag inte är social i klubben. Förlåt för det.
 
Så därför har jag bestämt mig för att börja om, och bli mer social. Jag ska skippa mina intressen - alltså kolla på filmer etc. och börja spela. Det mesta av detta var ju trots allt mitt nyårslöfte, och hur bra går det med det då? Dessutom skulle en av mina närmaste vänner vilja att jag skulle logga in på hennes sida då och då, och hjälpa henne. Jag lovade ingenting men jag ska verkligen försöka.
 
Nu vet jag inte om detta håller, men jag ska försöka få det att hålla. Håller på att gå i konkurs dessutom (i spelet alltså). Och tappar fler och fler läsare för varje dag. Ska försöka få upp dem igen, så ni kan börja läsa igen :D
 
Nu har jag skickat över ALLA mina hästar till hästön, förutom Goldflame. Nu har den lilla rackaren fått vila tillräckligt. Han har nog glömt vad träning är vid dethär laget. Nu blir det blodigt allvar. Och när jag loggat in ett par dagar i rad, och när jag känner mig redo att ta hand om mina hästar igen, tar jag tillbaks dem.
 
 
Jeop, nu är Goldie den enda hästen i stallet. Snacka om frv alone han kommer känna sig XD
 
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D