Ännu en sjukling :c

/ Smått & Gott
Det verkar som att jag fått en riktig besvärlig sort av förkylning. Och när jag är förkyld är jag väldigt trött, ganska nedstämd och vill helst bara vara för mig själv och kolla film.
Därför har jag alltså inte bloggat eller loggat in på Star Stable. Förlåt för det, om någon saknat mig.
 
Jag vet inte hur länge jag ska ta en "bara-för-att-jag-är-sjuk paus" från sso och bloggandet. Men riktigt vidriga förkylningar kan hålla på i 2 veckor! Men då är det allvar, haha :D
I morgon ska jag rida också. Det känns helt fel att avboka när jag ändå inte har feber eller så - så det blir antagligen terräng då istället.
 
Rider ni ivl, förresten? Jag har ridit i snart 2 år (hehe) så nog är man ju ändå en newbie på ridning. Men att man rider irl hjälper ju oerhört mycket om man ska hålla lektioner i spelet. Jag gjorde det ett par gånger i server två, och det var faktiskt riktigt kul.
Dock gillade jag inte denna "ansvars känslan" direkt. Tyckte att det blev så jobbigt att hålla lektioner för så många samtidigt, man måste ha värsta snabbhets förmågan i att skriva i chatten, hålla koll på minst 10 stycken, uppmana alla att göra rätt men se till att de har kul + att kunna säga: "du gör fel" på ett artigt och vänligt sätt.
 
Så, här har ni lite punkter om ni ska ansöka som ridlärare i sso. :) För jag antar att inte jag har så stor ledar erfarenheter, men kul är det - bara man inte gör det allt för ofta.
 
Nu vet jag inte om LWO har ridlektioner. Skulle ju vart kul :D Finns säkert många erfarna ridlärare där, Mel är ju fantastiskt bra och det vet jag för att hon var lärare vid andra servern :)
 
Bara lite smått och gott om ridlektioner ^^ Kram på er!
 
Xx


Postat av: Melissa Silverforce/AnaSofia Queenhaven

aw vad du är söt, vad glad jag blir! :D

krya på dig! <3

Svar: Åh, tack så mycket! <3 Ofc att du är bra på lektioner, ingen tvekan <3 :D
Madelyn Friendlee

2014-02-03 @ 21:19:28
http://silverforce.blogg.se
Postat av: Freja Applebridge

Åhh!
Är också sjuk, feber och ont i halsen :(
Stackars dig! <3
Hoppas att du mår bättre snart! :)
Krya på dig! <3
//Freja :)

Svar: Heej! Och tack så mycket! Dsm, synd att du också blivit sjuk. :c Men krya på dig, du med, Freja! <3
Madelyn Friendlee

2014-02-03 @ 22:06:49
http://ssoblogg.wordpress.com
Postat av: Rännan

Nog har vi ridlektioner :D Vi fick ju nyligen vår första lärare i terräng! c;
Aw, krya på dig finis <3

Svar: Awh, det har jag missat, så kul :D Taack så mycket, sötnos <3
Madelyn Friendlee

2014-02-04 @ 19:54:14
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D