Pausen är över

/ Fritid
Nu har jag avslutat min "inte-logga-in-på-sso" -paus. Samtidigt har Goldies paus också slutat. Han har bara fått stå i stallet och njuta, få sitt dagliga hö och chilla med de andra hästarna. Inte konstigt att jag inte skickade honom till hästön, han har haft sin semester.
 
Så idag firade jag att jag ska börja logga in dagligen igen med mycket träning på hästryggen. Goldflame kändes väldigt stel nu, när det gått ett bra tag sedan sist. Han rörde på sig långsamt och kände sig orolig genom att dra i munnen.
Men jag gissar att vi fått allting på rätt spår igen efter några dagar. Dessutom levlade han till 13 idag! Det är nog vi båda väldigt stolta över men det märktes inte så stor skillnad.
 
Nu då min lilla gris är ensam i stallet vill jag börja bli mer aktiv och framförallt social. Känns väldigt elakt mot klubben också, men ni ska verkligen inte tro att jag undviker er - saknar och har saknat er så sjukt <3
 
Denna bild har jag jobbat med 3 h idag. Tyvärr märks inte ens hälften av det jag gjort. Har fixat mycket av gräset, ena hoven, extra dressyr huvud, hårförlängning och initialer på schabraket m.m
 
I morgon fortsätter träningen och Melodifestivalen också, ska ni kolla på den?
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D