½ SSO ~ ½ IRL

/ IRL
Vet ju inte vad ni läsare tänker på när ni läser min blogg, kan ju hända att många inte heller märker att jag försvinner från bloggen ett tag. Men precis som jag skrev igår, har jag gått omkring på stan i ca 4 h idag och varit på bio. Efter det ville jag bara ta det lugnt, orkade inte med sso ens.
Och det känns inte bra. Förr ägnade jag 12 h till sso och gjorde allt för att fixa klart precis allt. Men nu föredrar jag att se på PLL eller GG istället. Vill ju hinna med båda men tiden räcker inte till.
 
Så när jag slutligen loggar in gör jag mest bara sprickor och hinner levla det mesta jag hinner.
 
 
Påväg till en spricka i GÅD.
 

Testade på ett runt motiv när jag redigerade denna bild, ser det alltför konstigt ut? 
Btw, kan ju hända att det är väldigt många som undrar varför jag bytte server till ettan. En av de anledningarna var att man inte fick ägna en liten stund irl utan att någon blev arg. Och man måste skaipa dygnet runt för att bli god vän med någon. Jag tyckte inte om det ett dugg, varför ha ett sådant system? Vart har "skicka mejl till varandra" - metoden försvunnit? Tyckte det var störtlöjligt och tycker det ännu, men annars var andra servern bra och man saknar många personer ibland.
Men, kram på er! Ska försöka göra ett inlägg i morgon om min resa på hela Star Stable, haha.
 
Xx
 


Postat av: Christelle Riverwood

Du är inte ensam <3 Jag har så mycket IRL så jag hinner inte riktigt med jag heller och man känner sig så taskig då mot sina SSO vänner.. men IRL går alltid före, så är det bara! SSO är bara ett spel.. inget annat. Sen kan man ju sakna sina vänner man har där men själva SSO överlever ju utan en själv x)

Svar: Jaa precis! Tur att jag inte är ensam om att tycka så, haha ♥ Och precis likadant där också; man känner sig taskig mot hela sso och vännerna där. Men man försöker ju ändå vara inne så ofta det går och när man vill helt enkelt ^^ ♥
Madelyn Friendlee

2014-01-13 @ 13:29:34
http://riverwood.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D