Grund städa mitt rum.

/ IRL
Detta inlägg är tidsinställt pga jag ska städa mitt rum. Jag började igår, hela dagen tog det att BARA fixa min garderob. Detta kommer troligtvis också ta hela dagen, därför blir det inte så mycket aktivitet. Här kommer min lista över de städuppgifter jag ska göra:
 
♦ Ställa saker på golvet och bordet på sina rätta ställen
♦ Torka damm med en fuktig trasa
♦ Dammsuga golvet
♦ Torka golvet med en fuktig golvduk
♦ Vädra mattorna
♦ Vädra sängtäcket och dynan
♦ Byta och tvätta lakanen i 60 grader
♦ Tvätta fönster (ska jag dock inte göra på vintern)
♦ Eget allternativ: Städa garderoben.
 
Så, blev ni avundsjuka?
Detta är alltså min läxa i ämnet Huslig Ekonomi. Det är ju såklart en bra läxa på det viset, man får sitt rum städat och kanske lär sig något av dessa uppgifter. Det är fritt att kopiera punkterna om ni någon gång vill städa ert rum helt och hållet. Och det börjar verkligen vara dags för min del. Vi ses i nästa inlägg!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D