Lite fotande

/ Smått & Gott
Idag har jag spenderat kvällen på att ta lite egopics. Blev dock "nöjd" med bara en bild. Så jag tänkte att jag kunde lägga upp den på bloggen och se vad ni tyckte!
 
 
Haha, såhär blev den! Det tog 1 timme att göra den, fota + redigera. Skriv gärna i kommentarerna vad ni tyckte, så skulle jag bli glad :D
 
Vad har ni gjort idag då? Känns som att jag inte vill logga in på sso förrän hästön kommer, haha! Väntar på den så otroligt. Och denna lilla överraskning dessutom, vad kan det vara? :D
 
Well well, jag ska fortsätta med levlingen. Ha en fortsatt bra kväll! <3
 
Xx


Postat av: Jenny Karlsson

Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586
Ber även om ursäkt om du inte gillar dessa kommentater.

2014-01-30 @ 20:25:57
http://www.nattstad.se/jennykarlsson
Postat av: Freja Applebridge

Hej =)
Det står ju "Med denna veckas uppdatering kommer även en överraskning.."
Det har ju kommit sadelgjordar.
Kanske var det det dom menade?? :)
Jag har hopptränat och ridit med klubben till VD =)
Ha det super!
//Freja c:

Svar: Hejj! :D Så smart av dig, det kan bra hända att det var deras suprise. Hoppas att ridningen och hoppningen gick bra! Vi ses, och ha det bra! Kram <3
Madelyn Friendlee

2014-01-31 @ 22:32:51
http://ssoblogg.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D