Lite header ändringar.

/ Onsdags Uppdatering
Jag antar att ni märkt att headern är ändrad. Den blev faktiskt inte bra och är faktiskt sjukt missnöjd. Och konstigt nog tog det 2 h att göra den! Allting var sjukt krångligt och deprimerande så var nära att ge upp ett antal gånger. Vad tycker ni om headern?
 
Också när det kommer till en header eller bilder överlag, har jag skaffat ett nytt program som är väldigt bra + gratis. Det heter PhotoScape och det rekommenderar jag hittils!
 
Men nu börjar nog vi alla vara taggade på samma sak: Onsdags Uppdateringen!
 
Denna bild, som jag redigerat, kommer jag antagligen lägga ut varje vecka. Vad vill ni att ska komma imorgon? Och blir ni besvikna om det skulle komma något speciellt?
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D