Busy doin' nothing

/ Mina vänner ♥
Idag har jag känt mig väldigt stressad på sso, faktiskt. Det är sällan jag är det - för jag spelar ju mest för att det är kul, men idag kändes det så.
Jag tror att det mest beror på att jag hade 3 konton att logga in på. Mitt, det på andras servern + min kompis. Jag skulle levla och sköta hästarna och sysslorna på både mitt eget och min kompis. Därför har det inte blivit så himla många inlägg idag.
 
Vet inte heller hur det blev med levlings kartan, haha. Har helt ärligt inte ens börjat på den - men ska försöka få den fixad och publicerad imorgon.
Däremot har jag hållt på att redigera en bild på min fina kompis på sso idag. Bilden är tagen från fönstret, tänkte jag säga HAHA. Men menade säga att jag tog fotot när jag var inloggad på hennes konto. Här kommer resultatet!
 
 
 
Det märks kanske inte så tydligt och så, men har fixat tyglarna, man + svans och håret. Vad tycker ni?
 
Nu tror jag seriöst att jag ska gå & lägga mig. Fast det hjälper ju inte att sova bort all stress eftersom det väntar samma sak imorgon. Men, nu ska jag inte bekymra er om mina problem. Ha det så bra, så ses vi imorgon! Kram
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D