❂ Dag 5 ~ Mina tankar om huvudstoryn ❂

/ Smått & Gott
Förlåt att detta inlägg inte kom igår, men jag har så fullt upp nu i slutet av sommarlovet - det leder till att jag inte loggar in på sso mycket heller. Jag håller inte på att gå i dvala igen, men vi har (äntligen) skaffat Netflix, så spenderar dagarna genom att kolla filmer och serier.
 
Och nu till huvudstoryn. Om jag först & främst ska vara ärlig, så är jag inte så insattt som de flesta. Vissa saker kommer jag inte ihåg, vissa saker har jag liksom bara klickat bort så att jag kan börja med uppdraget och vissa saker har jag inte ens förstått eller orkat bry mig om. Det är lite synd, med tanke på att det är en ganska stor roll i Star Stable, och den verkar ju helt underbar när man riktigt tänker efter.
Men, jag har tyvärr inte så mycket att säga - minns inte ens vilka "krafter" de har, och inte ens vad dedär druiderna eller soulriders (ngt sånt) heter.
 
Många har stenkoll på detdär, medan jag inte minns typ något. Men jag gillar tanken att de har krafter, har alltid älskat magi (Disney Land var ju redan drömmen, asså) och hoppas att vi får ngt sånt också, eller?
 
Bilden tagen från Starstable.com
Kram på er!
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D