Lite snabb redigerat, igen B)

/ Fritid
Alltså med denna farten så tycker jag nästan att jag borde skaffa en egen kategori till 'Redigerat'. Har ju börjat redigera så mycket nu på senaste tiden. Men idag redigerade jag faktiskt mig själv med Peppar. ^^
 
 
Denna bild är ju somsagt bara snabbt redigerad. Därför ser man ju att håret (min passion, tydligen) inte är bra och tyglarna är fejk.. Men, övning ger färdighet, eller hur?
 
Nu ska jag fortsätta vara inloggad på Bellis. Så vi ses senare! Kram
 
Xx
 
 


Postat av: Rännan Blåbro

Åh va snygg *-*

Svar: Åh, tack fina du <3 <3 Vad glad jag blir c': <3
Madelyn Friendlee

2014-07-06 @ 21:23:49
http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Lily Winterstar

skaip nu <3 (fin)

Svar: HAHAHA omg fina du <3
Madelyn Friendlee

2014-07-08 @ 12:07:46

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D