Saker om mig, ni kanske inte visste (:

/ Smått & Gott
 
« Jag heter Mercedes i mellanamn. När jag var liten, brukade mina irl vänner kalla mig för bilen, haha.
 
« Jag hatar finsk musik och artister. Är sjukt usel på finska också, trots att jag bor här. Förlåt, Sauli Niinistö.
 
« Mina hat tävlingar är: De svåra skogsbanorna (Minkas) & Gröndalstävlingen.
 
« Ingen av mina irl vänner vet om att jag spelar sso. Håller det hemligt, utan orsak. ^^
 
« Jag avskyr getingar, bromsar och myggor, haha.
 
« Jag har ALDRIG varit ihop med ngn i hela mitt liv (jag vet, är 14..) Och jag tror helt 100 % seriöst också att jag inte kommer bli gift - eller åtminstone ha ett bra förhållande med ngn. Jag skrämmer iväg alla killar med min usla humor. 8)
 
« Ända sedan jag blev med i SSO har jag älskat Fort Pinta Disco musiken. Jag vet, den är väldigt enformig men jag kan inte få nog av den <3
 
« Skulle inte kunna leva utan godiset Tutti Frutti Chocomix. Det är en del av mig & fick 7 st till födelsedagspresent.
 
« Älskar att levla. *-*
 
« Gråter otroligt sällan - högst 1 gång i halvåret. Jag har liksom gått omkring med dedär känslorna sålänge så när jag väl gråter, kan jag gråta i flera timmar för ingenting.
 
« På ngt sätt gillar jag att pressa mig själv med tunga saker jag egentligen inte orkar med. Som att gå till skolan när jag är sjuk..
 
« Tycker ibland att det är roligare att logga in på Bellas konto, än mitt eget.. ._. 
 
« Idag levlade finaste Middie till lvl 15 <3 !
 
 
« Däremot gråter jag otroligt lätt till filmer. Gråter lika mycket varje gång när jag ser Les Miserables och Titanic. Gråter t.om till High School Musical 2, när Troy & Gabriella gör slut HAHHAHA.
 
« Har sjuukt svårt att kolla in i ögonen på folk, kramas och be om ursäkt. (Väldigt jobbigt)
 
« Det tog ca 1 år för mig att hitta utantill i Jorvik. Förr kollade jag alltid på kartan, HAHA. 8D
 
« Har egentligen ingen riktigt "bästis" på Sso, i såfall skulle det vara Bella som jag träffade för snart 3 år sedan. Fattar ännu inte hur hon ville bli vän med mig trots att jag bara kunde vara i Moorland och Fortpinta..
 
« Jag HATAR marmelad och mint. Ser helt ärligt ingen skillnad på mint och tandkräm.
 
« Mina favorit sso låtar är dendär som kommer sjukt mycket i VG & Konrad i ML, Ponny loppet, den utanför Steve's och låten i Jorvikstallet *--* 
 
« Jag klarar inte av att inte levla fullt på en dag. Det har hänt ett par gånger och då har jag fått värsta panik med att må dåligt, hyperventilera och kallsvettas.
 
« Har sjuukt dåligt självförtroende. Även om mina allra närmaste vänner säger fina saker, så tror jag dem inte. Vänner säger ju oftast saker för att vara snälla, eller hur? :/
 
« Jag är livrädd för dedär fågelskrämmorna som spökar omkring i GÅD varje Lördag. Idag hoppade jag till högt och skrek när jag såg en sådan! D':
 
« Jag suger på att redigera på Gimp, men jag håller på att lära mig. Blir bara glad när jag ser att jag gjort framsteg ;_;
 
« Jag kan inte höra på annan musik än Top list. Och om jag inte gillar ngn låt på Top list så lyssnar jag och lyssnar tills jag börjar gilla den. >.<
 
« Min favorit smiley: ô.õ  Jag älskar den, och Bellis lärde mig den, haha ^^
 
« Har haft sjukt tur när det gäller klubbar på sso, och älskar alla mina vänner där, ni vet inte vad ni betyder <3
 
« Några små uppdateringar jag skulle vilja ha är att kunna zooma, välja sida av hästen man kunde stiga av på, att ha ingen hatt så att alla ser det, ha mer vattenhinkar än 3 och att kunna välja till ryttarens perspektiv så att man ser hästens öron framför sig och på det sättet kunna rida :3
 
« Har otroligt lite kläder på sso, jag skäms över det. Verkligen dags att uppgradera min garderob och på tal om det, ska jag städa i den ikväll. (:
 
« Nu börjar nog alla tycka att detta inlägget bli långtråkigt, så kanske läge att sluta?
 
Kram på er!
 
 
Xx
 


Postat av: Lily Winterstar

mohahah vi är ganska lika, samma sak för mig är punkt 2, 5, 6, 7 (:P), (wow vad lika :P) B)

Svar: HAHA åh vad kul 8D
Madelyn Friendlee

2014-07-06 @ 10:54:14
http://winterztarz.blogg.se
Postat av: Anonym

oki jag är rädd vi har gemensamt på dom här: 4, 5, 9, 10, 11, 16, 18, 21, 22, 26, 27 och 28. Sen så är jag också 14 år o.o

Svar: Haha, snacka om saker gemensamt då :D <3
Madelyn Friendlee

2014-07-06 @ 16:13:25
Postat av: Izabella Darknight

glömde skriva namn x)

Postat av: Rännan Blåbro

HAHAHA bilen <3 <3 Madde då, jag är 18 år och aldrig haft pojkvän jag heller ;)

Svar: Awh, tur att jag inte är ensam om det isf :'D <3 <3
Madelyn Friendlee

2014-07-06 @ 18:39:50
http://bluebridge.blogg.se

Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D