Väldigt trist inlägg ._.

/ Fritid
Just nu sitter jag hemma hos min mormor och morfar, har just spelat spel och ska simma imorgon (igen). Det är verkligen en lyx att komma hit, de har en sjukt stor gård med 4 hus, en skog och körsbärsträd "skog". De har även en alldeles egen strand som hör till gården, vilket betyder att man får "hoppa i plurret" som de kallar det i sso, när man vill. Verkligen hur skönt som helst och en perfekt semester!
 
Allt detta betyder att jag inte kommer vara aktiv till Söndag. Hela Lördagen går åt att köra bil tillbaka till mitt hem (6 h bilresa) så först på Söndag loggar jag in vanligt och är med på klubbmötet.
Dessutom så tycker jag att denna dators (min morfars) grafikvalité är myycket sämre än min egen dators. Då försämras "Star Stable lusten" och orkar inte levla och så. Och på köpet kan jag ju inte skärmdumpa på denna dator, så ni får helt enkelt vänta tills Söndag - det gäller bloggen också.
 
Hoppas att ni läsare har det bra, förresten. Hann inte klart med alla tidsinställda så det fick bli ett nu istället. Kan ju inte heller lägga upp bild, förutom de gamla jag lagt upp någon gång, med det är ju såklart inte lika kul.
Nu är jag äntligen klar med sprickorna! Jag slipper se dem varje dag, man blir faktiskt galen av det. Det är sjuukt många gånger som jag liksom kollat snabbt ut (irl då) och typ känt att det fanns en spricka där, hahah. Så man får trauma av dem, okej kanske inte. c8
Förlåt att jag är tråkig, är på "bättringsvägen" men antar att jag blir mig själv när jag kommer hem. ^^ Glöm alltså inte att jag inte skriver inlägg förrän om Söndag! Kram på er!
 
Xx



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D