Äntligeen

/ Smått & Gott
Nu är fisket över för min del, och är väldigt stolt, glad och lättad över det. Har dock ännu inte känt av dendär 'jag är klar med levlingen' lättnaden. Hoppas jag får känna av den ngn gång också, Bea levlar antagligen till 15 imorgon! Mycket som händer nu, haha.
 
 
Skönt, verkligen. Men egentligen har jag aldrig haft så himla mycket emot fisket som jag vet att många andra har och har haft. Jag har egentligen aldrig lidit av det, men ändå skönt att det är över. Det är likadant med sprickorna. Det kanske beror på att jag ställde in mig på att det skulle vara helt otroligt jobbigt och tråkigt - eftersom många sade så. Jag vet inte, haha.
 
Nåja, nu ska jag fortsätta jobba på bilden jag berättade om igår. Ha det bra! Kram
 
Xx
 



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D