.... Madde Is Back!!

/ Onsdags Uppdatering
Okej jag tror knappt mina ögon och vet inte om ni gör det heller. Men jag skriver ett inlägg just nu, wow!
Förlåt så himla otroligt mycket till er som gillade denna blogg (vet inte om det finns ngn sådan) men tror att jag ska börja blogga igen. Har alltid älskat blogg.se och Starstable vilket antagligen leder till att jag börjar med denna dammiga sso blogg igen.
 
Nu är det sommarlov. Och väldigt kallt, åtminstone här. Det förstör ju oftast lusten att dra ut så istället sitter man väll inne på sso? Många föredrar ju stranden, glass och solsken ~ för mig räcker det bara med strand, glass och solsken på sso, haha.
Fick lusten tillbaka nu eftersom jag haft tid att tänka och insett att jag verkligen saknar bloggandet och alltihop. Nu har jag ju köpt 2 nya hästar vilket leder till att jag måste öka på kategorierna och ändra headern :/ Profilbilden ska jag också jobba på och kanske lite större ändringar i bloggen, we'll see.
 
Jag hoppas verkligen av mitt hela mitt stenhjärta att ni fortsätter läsa min blogg och att ni tittar in då och då. Vill ju inte känna sådan "blogg press" som jag hade senast - men tror att det ska fungera bra denna gång.
Nu är det ju dessutom Onsdagsuppdatering imorgon, vilket leder till att min bild dyker upp ^^
 
 
Hoppas ni har ett otroligt bra sommarlov, så ska vi se vad det blir av allt detta. Men några inlägg till blir det åtminstone, det lovar jag. Kram



Vill du kommentera mitt inlägg? ♥

Ditt namn:
Stalker ♥

E-posten, skrivs inte ut.

Skriv ut din blogg ♥

Och till sist, vad ville du? :D